Monday 17 November 2014

Dunia Fesyen terkini di sini!!


Assalamualaikum semua :)

Alhamdulillah, setelah sekian lama.. akhirnya terciptalah sebuah blog khas untuk peminat-peminat fesyen terkini.

Okey nak cerita serba sedikit latar belakang kita.
Sudah tentu nak tahu nama gerangan admin blog ini kan
saya lebih suka disapa mesra dengan panggilan Tina

Pada tahun 2012 bermulalah penglibatan saya dalam perniagaan online  ini.
Mula-mula berniaga produk kecantikan kemudian melebarkan sayap menjual pakaian wanita.
Sebelum ini saya ada blog tapi itu blog personal
banyak juga stok terkini yang ada dalam blog tu, Inilah Blog Pertama saya :)

Siapa yang mencari baju terkini untuk :

  • ke pejabat
  • ke majlis kenduri
  • ke majlis rasmi
  • Majlis Pernikahan
  • Majlis Pertunangan
  • Majlis Merisik
  • Majlis Menyambut Tetamu
  • mahupun santai
In sya Allah semua yang anda inginkan ada disini :)

Selain itu saya juga ada membuka peluang jika ada yang berminat untuk menjadi agen Dropship saya boleh la add group FACEBOOK : Dropship Rezeki Murah

Jika ada pertanyaan boleh hubungi saya di talian ini : 014 3652191

No comments:

Post a Comment